Helt nöjd faktiskt

Tjingeling!

Har inte vart här på ett tag, har inte fått någon inspiration för att skriva här! Men nuhar jag läst ett par bloggar och nu har jag blivit tillräckligt inspirerad att skriva igen!

Vad har jag gjort sen jag sist skrev här?
Jag har dansat, dansat, dansat och dansat. Hittat en underbar klänning som jag vill ha till min student på bubbleroom, den är så typiskt mig, har börjat tränat igen allvarligt, färgat håret och klippt mig, vart på mitt första pass på friskis o svettis och det var just en slags dans jag gick på, afrodans! Just det! Jag har även anmält mig till en folkdanstävling som är nu på lördag kl. 10.00 i Vattholma, jag förväntar mig att just du ska komma och heja på mig!

Mitt håt är just nu lite mörkare än vad det var innan, och håret är som det var innan fast lite kortare :)

Känner at jag ska börja med en mjukstart så jag inte blir trött på en gång att skriva här :P Ska göra ett inlägg med ett schema så ni vet vad som händer i mitt liv för tillfället!

Här kommer en länk till klänningen som är min dröm just nu!
http://www.bubbleroom.se/product/bubbleroom-h/27416/ballongklanning.aspx

Kommentera här: