En vecka har gått

För en vecka sen så började man praktisera på Bjerkings, så nu är det bara 5 veckor kvar. Har vart jättekul och jag längtar tills imorrn!! Ska inreda en massa lägenheter i sketch up med moderna möbler och jag ska tänka på vad jag skulle kunna göra för slags presentation till lägenheterna, funderar på om jag skulle göra en powerpoint presentation och en film där man går runt i lägenheterna. Det kommer nog gå bra det!

Igår var vi hos min morbror och hans sambo och kolla på melodifestivalen. Har aldrig varit i deras bottenlägenhet förut och det var jättefint! :) Mycket vitt och pastellfärger, gillar verkligen Annelies smak!

Funderar på att göra en kladdkaka med marshmallows nu i veckan, lite så här på skoj för jag gillar ju att baka! :) om det blir en succe så kanske jag kan göra en till sen på lördag då vi ska fira mormor här hemma hos oss!

Kommentera här: