Kan inte vänta!

Ni kanske inte vet att jag fyller år den 1 april, och nästa år så är det ju inte vilken årsdag som helst heller. Jag fyller 20! Och det som är ännu bättre är att jag fyller på en fredag av alla dagar! Och det betyder ju fest, fest och lite mer fest! Och min vän Lollo fyller 20 dagen innan så man får väl dra ihop ett stort gäng och gå ut, vilket jag ser fram emot! Jag har redan värsta planerna och det är 4 månader kvar typ, längtar så att det är sjukt! Sitter nästan och hoppar på stolen av längtan.. Men jag anser att åldern 20 är stort. Man tar ännu ett kliv in i vuxenlivet. Man får gå in på systemet mm. Det enda som är ett minus med att bli 20 är nog att man längre inte kan betala som barn på vissa grejer tex sjukthuset (är där rätt ofta) eller på bussarna/tåg!

Men jag känner på mig att vi 20 så har allt vänt och det kommer gå bra för mig. Har drömmar om att jag håller på och övningskör för fullt och att körkortet är inom räckhåll, jag har jobb och har gott om pengar och eventuellt har en egen lägenhet. Och att jag har ett gymkort! (Har velat haft ett i flera år, men har inte riktigt haft råd med det). Men det är ju bara drömmar, måste ta ett steg i taget för att nå upp till det här jag drömmer om. Vi börjar med jobb, för det är ju en grund till allt!

Kommentera här: