Hemma från kundklubbskväll!

Nu har jag, mamma och pappa kommit hem från kundklubbskvällen på Fullerö Handel. Mamma spenderade runt 523 kr under kvällen, tur nog så hade jag fått en massa kuponger med 15% rabatt så det vart ju mycket billigare än vad det hade kunnat blivit! Vi köpte en stor lykta och ett stort snöbollsljus som vi ska ställa på trappan utanför som ska vara tänt på julafton och nyår (eftersom det är planerat att vi ska vara hemma då). Sen så köpte vi lite småsaker som:
- Ett julljus med nedräkning till jul som vi tänker ha som prydnad på godisfatet!
- Två krukor som såg ut som minihinkar med fina motiv på
- Prydnadssaker som vi kommer ha på några av våra ljusfat här hemma!

Om ungefär 2 timmar så kommer syrran hem från ett arbetspass som började 10.00 imorse! Va skönt att veta att man får pengar så man klarar sig! Jag gjorde ju nyss slut på hennes konto, så man har ju lite dåligt samvete!
Undrar när man får ungdomsgarantin då, hela den kommer ju ryka på julklappar och fotogrejset som vi gjorde i sthlm. Så funderar på om jag ska betala den saken med sparpengar som jag har sparat ihop sen jag var 0 år! Har ju rätt mycket pengar där, fast det här är ju en engångsgrej, för det som ligger på sparkontot ska ju gå till körkortet och resterna ska väl gå till en lägenhet... Så fort man har fått ett jobb!

Kommentera här: