Fullt stök i vårt kök!

Just nu pågår det en massa ståhej i köket hemma, vi förbereder till morgondagen då våra kompisar kommer över. Så jag har gjort 3 daimcheescake som står i frysen för att bli fast innan vi paketerar om den så dom inte blir isiga! Mormor och mamma hjälpte mig lite grann eftersom jag aldrig har gjort cheesecake förut, men kul var det och faktiskt rätt enkelt. Mamma gjorde potatisgratäng, mormor gjorde chokladsockerkaka och syrran fixade låtar till våran musiklista som vi ska ha imorgon under kvällen. Nu har vi tagit oss en belönad lunch, tacos och så ska vi ta oss en fika nu, sen så ska vi fixa lite till. Recept och bilder på cheesecaken kommer så småningom!

Ska göra lite andra saker idag också, måste städa, träna, duscha, se till så att syrran flätar mitt hår när det är blött och så ska jag faktiskt kolla på modevisningen ikväll på 3an. Jag har missat varenda modevisning som har visats på tv, så nu har jag bestämt mig för att jag SKA sätta mig vid tvn och kolla på programmet. Även fast det är en modevisning med enbart underkläder men någon gång måste bli den första!

Kommentera här: