Skrivsugen

Jag känner suget att skriva här varje dag, men när jag väl sätter mig för att skriva så blir det bara tomt, men jag vill fortfarande skriva! Det enda jag ser är en tom ruta, sen så sitter jag så här i ca 20 minuter och vet inte vad jag ska skriva, det brukar sluta med att jag av ren irritation stänger av datorn och gör något annat. Vilket leder till att jag inte skriver här på flera veckor tills jag bestämmer mig för att uppdatera och berätta för er vad som händer i mitt liv! Fast jag har inte gjort så mycket den senaste tiden så det kanske inte är så konstigt att jag har tappat stinget när det gäller det här.

Kommentarer:

1 Kitty's Closet:

skriven



Tack så jättemycket! :D

2 Josefin:

skriven

Tack så jättejättemycket! :)

3 FlizanLizan:

skriven

Hellu



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

Kommentera här: