Tisdag 13/4

Sitter vid den gamla datorn som kanske inte är så gammal egentligen, men tekniskt så känns det som om den är äldre fast det är en ny dator, ny skärm och splitternytt tangentbord från Media Markt. Dom kanske är lika gamla ändå fast att den här känns äldre.
Vi har gjort om i kontoret så det är mycket större nu, så man kan gå in och gå ut. Man kan till och med gå runt i rummet, trodde aldrig att man aldrig skulle kunna göra det. Var så jäkla trångt förut. Man kom in och man kom ut, men man fick kämpa och man gjorde illa sig på något några antal gånger! Känns som om ett helt annat rum. Kontoret var förut mitt gamla kontor, fast jag böt ju till min syrras rum när hon flyttade ut i de gamla kontoret.

Har solat lite mer idag och magen är mätt och belåten efter att ha ätit lite pyttipanna. Det känns som om jag har blivit brunare, får hoppas och se efter ikväll. Kommer säkert inte bli så brun, kommer säkert inte synas alls. Men jag måste bli brun nån gång! Jag ska ha en vit klänning på studenten så jag ska bli brun annars kommer jag se ut som ett spöke på studenten.

Älskar att skriva in saker i min kalender, även onödiga saker, så som plugga mm, för då ser man så upptagen ut, som om man har fullt upp även fast man inte har det. Tror nog att det är nog en liten favorit hos alla, sen tar man upp den på något möte och alla ser hur mycket det står där i, det bästa är väl att dom inte vågar läsa, dom bara kollar hur mycket kludder det är där i. Fast jag skriver ju i så mycket i min kalender för jag mår så bra av det, blir liksom lite glad över att jag lurar mig själv så lätt.

Kommentera här: