Torsdag kväll

God dag världen!

Idag har det varit en vanlig skoldag, det förvånar väl inte direkt så många? Men det här har varit en speciell dag, för idag var vi bara halva styrkan i vårat gäng, jag, carro och sanna var dom enda som var där av oss 6 som brukar hänga ;) På Arbetsmiljö och säkerhet så kolla vi på film, rätt så rolig film om man jämför med dom andra filmerna vi har sett. Sen hade vi formgivning då vi höll på med våra masker, jag hade ju sanna som hjälp när jag skulle göra min mask, men min mask ska nog bli en vädur eller en stenbock eftersom vi är just dom stjärntecknen, så vi får väl se resultatet! Sen hade vi naturkunskap, som var ruskigt kul alla var flummiga och vi skulle hålla på med massa olika ämnen och mäta phvärdet i dom sakerna. Jag och sanna skulle ta reda på hur man skulle neutralisera försurat sjövatten, jisses va skoj det var :P

Just nu är syrran hemma :D Hon ska hem igen på söndag fast då är det inte långt kvar förns jag ska till henne! Ska bli skoj!

Nej nu ska jag spela lite sims och göra något annat som jag hade planerat, men jag har glömt bort det! Men först ska jag besöka en av våra toaletter här hemma! Puss

Pennskriiiin
Med penna iiiii
Och suddet meeeed
Här iiiiiiiiiii

Kommentera här: