Söndag

Igår så var jag ute på vift, i Stockholms län. Sigtuna var mitt och Tensta Folkdanslags mål igår, vi skulle dansa inför några som var på konferans där, några kom från Moldavien, några från Albanien, några från Litauen osv. Det var jättekul, för på slutet körde vi lite "modevisning" med våra dräkter på slutet. Det vart uppskattat av gästerna och det var kul för våran del att dansa inför en sådan publik, tror aldrig vi har lett så mycket utan att göra några fel, jag tyckte det i alla fall.

Idag så kommer Dan och hämtar mig vid tre, sen åker vi iväg till Östuna utanför Norrtälje där vi ska på Kick-off med resten av dansföreningarna i Distriktet, hoppas jag lära mig något av att åka dit, vet inte riktigt vad jag ska ta med mig men det löser väl sig. Maria (våran ordförande) kommer inte åka med för hon har gått och blivit förkyld när hon var på Cypern, så Ullis kanske följer med, får se det när Dan hämtar mig om någon sitter i passagerarsätet!

Mormor är här just nu, men jag sitter vid datorn, funderar på att gå ut och fota profilbilder för väggrankan utanför har precis fått en fin röd nyans, så det skulle vara en cool profilbild om jag lyckas! Puss på er

Kommentera här: