Söndag morgon

God morgon!

Vakna vid 08.41 och småsov till 09.00, skulle nog inte kunnat sova längre än så, för här hemma så bankas det så man får ont i öronen. Det är så att mamma och pappa håller på med köket för fullt, pappa håller på att ta bort listerna och det låter förjävligt! Öronproppar är en önskedröm just nu!

Idag så är det prova på för den nya gruppen som börjar dansa imorrn med resten av dom andra barngrupperna. Ska bli skoj att träffa alla småglinen igen och nu är det jag som har befälet över gruppen, så nu är det jag som ska bestämma vad dom ska dansa på måndagarna, är lite spänd för jag och Inez har ju alltid hjälpts åt, men inte nu när hon ska börja lägga av. Så Inez vill att jag ska lära upp en av ungdomarna, så vi får ta upp det på nästa möte som vi måste ha rätt snart, för vi måste ju gå igenom hur länge vi ska hålla på och sånt!

Nej nu ska jag gå in på facebook, sen ska jag spela lite sims 3!

Kommentera här: