Söndag kväll

Ska snart stänga av datorn och lägga mig till rätta i sängen och ligga där i några timmar och sen ska jag upp igen. Har sovmorgon imorgon så det ska bli skönt att få sova ut, och få den energin som jag kommer behöva till skolan+dansen direkt efter skolan. Som några av er inte vet så slutar jag halv fem på måndagar vilket gör det omöjligt för mig att komma hem och få andas, typ kolla på tv eller något annat. Nej det är slänga i sig maten och sen byta om och sen iväg typ, känns inte nödvändigt att sätta sig vid datorn eller tvn när man kommer hem. Ska ju iväg så jag är i bygdegården ungefär 17.45 så då är det verkligen fulla rullar, sen åker man hem så pass sent, 21.30 att man inte orkar sätta sig vid datorn + att jag måste duscha för det är skolfotografering på tisdagen. Så jag kan nästan lägga mig i sängen direkt efter jag kommit hem från dansen! Mysigt men stressigt, känns skönt att ha så mycket att göra så man inte hinner tänka på annat som man har oroat sig för.

Idag innan jag satt mig vid datorn igen så badade jag! Använde en badbomb som hette butternågonting ;) och som ni anske misstänker så var det smör i badbomben så nu är jag jättelen om kroppen, fast jag är ju väldigt len i vanligt fall, så se det som extra extra lent! :) Badbomben är köpt på Lush av någon konstig anledning, jag går ju liksom ALDRIG dit ;) När jag kom upp ur badkaret så "rök" min hud för vattnet var så varmt, jag älskar när det är så varmt! Hela kroppen blir som förlamad. Plus att när lagerhouse hade öppnat på Gränby så köpte mamma ett paket med spalampr som man kan ha i och utanför badkaret, vilket gör att det blir ännu mer avslappnande, låg i badkaret i ca 1 timme, skulle kunna legat en timme till!

Just det! Det hände något äckligt på prova på dansen idag för den nya gruppen, när vi körde lekar så kolla jag ner på benet och då ser jag 2 flugor som parar sig på mitt ben, USCH! Ta in i en hästrumpa eller något, inget snusk på mina ben!

Imorgon ska jag gå upp vid åtta ungefär, rosta mina bröd som jag blev tipsad av Sanna att göra (asgott), dricka te när jag planerar vilka danser vi ska köra på dansstarten för barnen imorgon, kollar förmodligtvis på tv i mitt rum samtidigt! Så det blir säkert inte så mycket gjort! Sen i skolan så ska jag skriva klart en uppgift i historian som ska vara klar imorgon, kommer hinna det absolut! Sen får vi ju se vad som händer på expon, vet iaf att jag ska slipa staketet/gallret, men om alla är sammanspelta med våran lärare är frågan...

Nej nu har jag skrivit på tok för mycket, tappade säkert halva läsarna efter halva inlägget! Godnatt på er!

Kommentera här: