Nyduschad!

Goddag Godmiddag Godkväll!

Har precis hoppat ur duschen, har vart på dans sen 18.00 så det var direkt in till duschen när man kom hem, man vill ju iaf ha fräscht hår när det är skolfotografering imorrn. Men när jag kom ut ur duschen så kände jag mig jättehungrig! Magen knorra som bara den, så det vart en kvällsmacka och ett glas mjölk, det var riktigt gott!

Den här dagen har väl varit sådär, men den har rullat på, vart lite rabalder en stund där på klassrådet men det har väl löst sig tills imorrn. Jag har iaf vänt blad, men om dom andra har gjort det det får man väl se. Men idag så funderade jag faktiskt på om jag tycker det är kul att gå på expo, och om jag ville gå kvar, men jag insåg att varför hoppa av när det är en termin kvar typ. Tanken med att hoppa av på grund av EN lärare, att en lärare kan göra livet så surt att man vill hoppa av är helt otroligt. Och det värsta av allt så är det en vikarie som desutom har blivit våran klassföreståndare för våran riktiga klassföreståndare Anna har sjukskrivit sig, så just nu skiter sig allt. Och det värsta är ju att alla vet ju om att vi hatar han, till och med han vet att vi hatar honom. När jag skriver vi så menar jag hela klassen, om ni inte fattat det ännu. och man kan inte göra något åt det, visst man kan säkert göra något åt det men vi kommer ju ingenvart med det! Men imorrn på mediekommunikationen då sätter jag ner foten och säger till våran "hjälte" (enn annan lärare som hjälper oss med projektet) att det går inte längre, det funkar inte helt enkelt. Visst vi lovade att vi skulle ge han lite mer tid, men jag kommer inte palla. Han har ju blivit värre igen, han bättrade sig ju ett tag men sen så dala det igen!

Nej nu har jag skrivit för mycket igen! Och jag skrev ju inte ens om vad jag skulle skriva om oxå! Attans, men godnatt på er! :)


Kommentera här: