Friggs C-vitamin

Även fast jag har hört från min hemkunskapslärare i 9an att Vitamintabletter bara är skit så har jag börjat använt det igen, började använda det för några dagar sen strax efter att jag blev sjuk och under dom dagarna jag har varit sjuk så har jag fortsatt att ta dom, och jag känner mig mycket bättre nu. Om man jämför mig med mamma som vart sjuk samtidigt som mig så blev jag friskare snabbare än vad hon blev, hon springer fortfarande runt här hemma och snorar fast inte lika mycket som igår. Men som sagt, jag använder Friggs C-vitamin och det gör inte mamma, jag blev friskare snabbare än hon så det borde ju bevisa något, inte bara att jag har ett bra immunförsvar men att brustabletterna är bra? Eller är det bara psykiskt? Men på så sätt funkar dom ju, för att man tror att dom funkar, så om man tror så ska det nog funka! Har insett att tuben börjar bli tom, en tablett kvar. Så jag ska köpa en tub, men jag undrar vad det blir för smak? Har hallon just nu och det är så himla gott!
Vad tycker ni?

Idag händer det väl inte så speciellt mycket är ledig idag och imorgon, har lust att göra lite armband av garn, även fast jag inte använder dom så är det skönt att hålla på med, lite terapiarbete över det hela. Kommer säkert sluta med att det inte finns något garn hemma sen, vill lära mig att virka också, bara så att ni vet så kunde jag virka förut och jag var hyffsat bra på det också, men har lagt det åt sidan och sedan glömt bort hur man gjorde! Så jag ska nog fixa en instruktion från internet och sätta igång, slå igång någon film och sitta och virka.

Nej nu ska jag dricka upp mitt glas med Friggs C-vitamin och se vad mamma har för sig!




Friggs C-vitamin 

Kommentera här: