Torsdag 15/10

Hej alla friska människor!

Det här är ju inte sant! Jag är hemma från skolan, jag hostar som jag aldrig hostat förut och det gör förjäkligt ont när jag hostar också. Jag som typ aldrig brukar vara sjuk, men tydligen så har immunförsvaret försvagats, eller så har jag fått viruset när jag har varit sjuk helt enkelt.

Vaknade imorse av 5 sms från 3 personer, snällt att ni oroar er för mig men jag mår bra, vissa av smsen hade ni ju kunnat struntat i att skicka vart inte så glad över att ha blivit väckt av sms, men tack ändå!

Jag som hade planerat att shoppa idag efter skolan, innan vi skulle till min morbror som fyller 50 i helgen. Får se om jag åker till min morbror ändå, även fast jag hostar så förskräckligt.

Men nu ska jag äta lite nyponsoppa och spela lite sims 3

Kommentera här: