Packat och klart

Hej hopp!

Sitter just nu och funderar på att gå och lägga mig, känner mig rätt trött och det skulle vara bra om jag går och lägger mig tidigare än halvtolv idag, för jag ska ju vara uppe länge imorrn, så då måste jag ju kompensera lite grann, kanske.

Ska på festival i helgen, ska bli ruskigt kul! Imorrn ska jag skriva ut program åt mig och Ellen, så vi vet vart vi ska vara nånstans vid vilket tillfälle! Har packat klart nu vad jag vet. Känns som om jag har glömt något, får väl se imorrn om det är något mynt som trillar ner i skallen. Just det! Där kom ett trillande mynt! Har glömt att packa ner kjolen och strumpbyxorna som jag ska ha med mig, enligt mamma. Så jag får ta och packa ner dom innan jag går och lägger mig.

Imorrn är det dags för jobbande med RTV-hallen. USCH! Vill inte hålla på med det där längre... Vill bara bort från det! Ska fråga Morgan om vi kan få börja jobba på en gång så att vi slipper ha dom där mötena varje lektion, för när vi har dom där mötena så rinner tiden iväg och det hinner inte jag med iaf! Ska jobba som ett djur imorrn! Verkligen slita för att få åtminstone något podie klart! Nu JÄVLAR!

Kommentera här: