När kommer man kunna sova ut?

Hej hopp!

Igår fyllde Tensta folkdanslag 60 år så jag var i bygdegården hela dagen igår. Skulle säkert kunna lägga mig ner i en säng just nu och sova, är trött även fast jag har sovit i 7-8 timmar. Det blir inte så mycket sömn heller den här veckan, ska upp tidigt varje dag, för imorrn ska jag till läkarn så det blir ingen sovmorgon. Sen är det tidig uppgång varje morgon, vill inte gå och lägga mig tidigt heller, för det är ju så bra program nu på tv. plus att det kan vara bra att vara lite beredd på att man inte kommer sova så mycket i helgen heller, för då ska man på festival :) Vet inte vad jag ser fram emot, sällskapet eller dansen? För förra året så vart det ju inte så mycket dans för min del, får väl hoppas att det blir ändringar på det.

Idag är det kanelbullens dag och det firade jag med en varm kanelbulle och ett glas med c-vitamins brustabletter med smak av apelsin. Riktigt gött! Bullen var så varm att jag brände mig när jag tog första tuggan. Mmmm!
Till mat idag blir det pizza. Ska bli gött det med. :)

Fick världens lust för några dagar sen att börja planera julklappar och till och med börja köpa. Så jag kan väl börja planera åtminstone, är liksom 2 månader kvar så man kan ju ta det lugnt!

Kommentera här: