Fredag

Hej hopp alla glada, idag är det fredag och då är det bio som gäller här nere i Båstad. Vi ska kolla på Michael Jackson This is it. Ska önska mig den i julklapp sen, finns en bok också som dom har släppt nyligen. Efter bion ska vi till lägenheten och äta tacos medan vi kollar på idol. Följde även med syrran idag till skolan för att lyssna på ett branschbesök som pratade bland annat om bakgrundsmusik i en butik, och det dom sa var bara skit och dom jobbar inom det här, jag studerar bara expo :P

I onsdags så följde jag med syrran till skolan där jag träffade några av hennes klasskompisar, till exempel Carro, Stefan, Magnus och Amanda var några av dom som jag träffa. Sen på kvällen så bowlade vi och jag slog personlig rekord ;) Vann över 3se i både strikar och rännor, haha!

På torsdagen så drog vi in till Halmstad för att handla 3se utklädnad till halloweenfesten som är på pepes bodega imorrn. Shoppade inget jag, betalade lite av 3se grejer som hon skulle ha. Om jag ska shoppa så hinner jag säkert med det i gbg imorrn.

Just nu så lyssnar vi på jullåtar och så fixar vi en julspellista på syrrans youtube där vi kan lyssna på jullåtar ;) Nu ska vi fortsätta med det! Längtar tills jag och tjejerna ska baka pepparkakor! Funderar på om jag ska vara på jakt efter lite roligare pepparkaksformar, så då blir det ju roligare att äta pepparkakorna! :D

Kommentarer:

1 Sonja:

skriven

okej då vet jag vad du önskar dig men du får tvärr nog inte det av mej lite för dyrrt men ja det e bra o veta =)

längtar oxå till vi ska baka o jag kommer troligt vis bo hos min faster i stan då så kanske vi kan va där då? =)

Kommentera här: