Finally done

Sen klockan 16.00 har jag bara hållit på med en sak. Jo jag har skrivit på min hemuppgift i ekologi som jag precis har skrivit ut. Känns skönt att ha det gjort nu, ska bara rita lite celler och andra grejer, så det kommer bli klart innan naturkunskapen imorgon. Satt faktiskt med den här hemuppgiften i ca 4 timmar idag så jag hoppas verkligen att den blir bra! Höll ju på en del igår också så ca 5 timmars arbete håller jag i just nu, så dom är värda rätt mycket! 4 sidor är kanske att ta i, vet inte riktigt. Hoppas på det bästa iaf!

Efter skolan så åkte jag ner på stan och köpte ett par jeans! Kände att det behövdes eftersom alla mina andra jeans har gått sönder. Så dom ska jag ha på mig i helgen, tror jag ska ha på mig dom på fredag.

USCH! Får nästan ångest när jag säger fredag för då ska allt vara klart i RTV-hallen och podierna är långt från klara, hoppas verkligen att Åke har sågat dom där rören så jag kan få limma ihop dom med kartongbitarna, skiter hur det kommer se ut! Vill bara få det gjort! Har ju måndagen och tisdagen också på mig men då skulle vi finputsa, men jag jobbar på på fredag så får vi se hur långt jag kommer!

Om typ 10 minuter ska jag sätta igång att packa och städa! Och exakt 22.00 ska jag sluta för då börjar True blood, fast i för sig så kan jag ju packa samtidigt som jag kollar på serien.. Hmm?

Kommentera här: