Dansklart

Hej hopp fjillifjong!

För en timme sen så kom jag hem från 3,5 timmes dansträning. Var inte så ansträngande danser idag, men jag känner att jag har lite ont i benen. Maria och Stephan var där idag och dansade med oss, det var en rolig överraskning! :D

Imorse skulle jag till Ungdomsmottagningen halv nio, kom dit åtta för jag ville vara där i god tid. Det var en tjej som skulle ha tiden innan mig men hon dök aldrig upp så jag fick ta hennes tid så jag vart ju klar då jag egentligen skulle in, så jag gick runt lite på höstmarknaden som började idag, Sonja kom efter ett tag. Sen var det expo där jag har fullt upp med att bygga podier, gick lite segt i början men sen gick det på för full rulle! Sen när det var dags för historia så fick man reda på att historian var inställd så då stack man ner till marknaden igen med Sanna och Sonja och så köpte jag lite nötter.

Imorrn kommer jag börja köpa viktiga grejer om jag hittar något sånt! ;) Sen på kvällen så blir det som vanligt en munk. Sen måste jag hämta medicinen som inte fanns inne på apoteket idag, så jag får gå dit imorrn igen! Så ska jag fortsätta med podierna imorrn också, hoppas att jag börjar komma på slutklämmen imorrn med dom, så slipper jag stressa dom andra expo & mdk-lektionerna. Fast Sanna och Carro sa att dom skulle bli klara med golvet imorrn så jag har ju alltid hjälp! :D

Nej nu ska jag sova, satt och skrev här på tok för länge, även fast jag bara lova mig själv att jag skulle sova vid elva! Godnatt på er

Kommentera här: