Dagen innan

Hejsvejs i lingonskogen!

Igår var det söndag och idag är det måndag. Har varit inne i stan hela dagen hos mormor. Det började med att på morgonen så skulle jag till Nyby vårdcentral för att ta blodprov och det gick bra det! Sen åkte vi hem till mormor då vi bakade mina muffins som jag ska ha med mig ner, andra muffins och den morotskaka. Det var skoj, sen åkte vi till Fyrishov och bowlade, och för första gången så fick jag runt 200 poäng på 3 serier! Tjoho!
Efter bowlingen så åkte vi till Nelins för att handla kransar och lite smått och gott till mig förns imorrn. Sen åkte vi till kyrkan här i Tensta och sedan hem till mig.

Nu har jag packat klart, nästan! Det är några saker till som inte ligger där som ska i. Men det fixar jag ikväll efter dansen. Det är typ tandborste, borste och tandkräm som är prio just nu.

Med tanke på dansen, under helgen då vi dansade så måste någon sena i min högra vad kommit i kläm så jag kan få rätt ont ibland, så vi får se om jag kommer runt på dansen ikväll. Men det gjorde ju inte ont när jag bowlade ju? Aja, får se hur det går!

Kommentera här: