Dagen efter

Söndagen är dagen efter lördagen och just igår var det fullt ös för min del, först på dagen så var jag i Sandviken på högbosvängen och sen på kvällen så vart det en spontan resa till Uppsala för att delta på oktoberstämman. Riktigt mysig Tenstastämning under hela dagen! Bilder kommer ut senare under dagen på bilddagboken och några på facebook säkert.

Just nu sitter jag vid 2 datorer samtidigt, håller på att fixa lite med den här datorn, lägger in bilder, musik osv. Ska fixa Skype senare ikväll vid tvn. Har fortfarande inte provat ljudet på datorn än, om det finns någon mick vill säga. Mormor är här också, kom och gjorde en jättegod köttgryta med potatis! :) Just nu tror jag att dom håller på att flytta möblerna i vardagsrummet, japp det är sant. Vi ska möblera om i vardagsrummet för annars får inte soffan och dom 2 fåtöljerna plats i vårat vardagsrum.

Imorrn är det dags för blodprov, och jag vet inte hur jag ska ta mig in. Får komma dit när jag vill om jag har fattat det rätt, men jag vill åka dit tidigt så jag har hela dagen framför mig, så jag kanske kan gå på stan en liten stund och sedan åka hem och baka och plugga lite till. Har ju jättemycket läxor som måste göras under lovet. Suck!

Det här måste göras:
Baka muffins
Ta blodprov på Nyby vårdcentral
Religion
Historia
Naturkunskap
Svenska
Packa


Vill plugga så mycket som möjligt innan jag åker för jag vill inte ha med mig så mycket plugg med mig till Båstad, blir ju inte så kul dåsåfall, sitta och plugga varje dag. Kan ju alltid plugga på tåget, har ju runt 6 timmar på mig där! Nej nu ska jag fortsätta att hålla på med datorn! Puss på er!

Kommentera här: