Nu vet jag!

Hejsan!

Har ju varit ett bra tag sen jag uppdaterade den här bloggen, och utan mitt tillstånd har det visst kommit en gästis här. Äh spela roll!

Sitter just nu och lyssnar på låtarna från filmen Moulin Rouge som jag älskar fast jag bara har sett den 1 gång. Helt underbara låtar från den filmen och nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp! Jag önskar mig lovefilm :)
Har ju tjatat om det så många gånger nu hemma så om jag önskar mig det så tycker jag att jag borde få det, det är ju så många filmer som man bara vill kolla på en gång, tillexempel 1492 och en massa andra historiefilmer eller en massa skräckisar! :D Då slipper man ju köpa en massa filmer för att kolla på dom en gång, eller vänta i flera år innan canal+kanalerna.

Sen har jag en massa andra saker på min lista men jag har faktiskt minskat den rejält! Det är några grejer som har hoppat fram och tillbaka hela tiden. Men nu ska jag skriva den och sätta upp den på kylskåpet och hoppas på det bästa! :)

Nu ska jag skicka in min historieuppsats till lärarn som ska vara inne senast 00.00! Tror jag har god marginal ;)

Kommentera här: