Inlägg 300

Idag är det dags för inlägg 300!

Har precis kommit upp från ett varmt rykande bad, riktigt mysigt! :) Använde en ny badbomb från Lush i form av en tomte, vattnet vart verkligen knallrött, så om ni vill ha riktig julstämning så ska ni bada med en sån!

Den här dagen har rullat på, först var det en film på arbetsmiljö och säkerhet, sen så försvann tiden under formgivningen där vi gjorde chokladaskar ochså slutade vi med naturkunskap där vi pratade om universum och kollade på filmer och stjärnbilder. Sen så satt jag på stationen en stund med Flugan och Ellen innan vi tåg upptåget hemåt. Det var en rolig snubbe där som var hög/full som hoppa runt på ett ben och bröla, halta och sprang runt och skämde ut sig helt enkelt, höll på att dö av skratt, men jag höll igen.

Imorrn är en av dom skönaste dagarna jag kommer att få på GUC i 3an tror jag, slutar 12.00! :D

Nej nu ska jag göra annat! Puss!

Kommentera här: