Idol

Sitter och kollar på idol med mamma och pappa, medan jag lyssnar på låtarna från moulin rouge. Har önskat mig filmen i julklapp, hoppas verkligen att jag får filmen!! Gör inget om jag får skivan heller! :D Ska skriva upp den på min önskelista också, för jag verkligen älskar låtarna i dom också!

Så säg, vad händer i helgen då? För mig så är det 50-årskalas som gäller och pepparkaksbakning! Mats Düren fyller 50 och det ska man fira imorrn! Och på söndagen så ska man vara hos Agnes och baka pepparkakor med flicksen och några till. Där måste man ta med sig kameran, ska bli en söndag att minnas! :) Sen på kvällen så ska jag kolla på bandy faktiskt, annars kommer jag inte hem, så jag går till studan för att kolla på bandy och sen åker jag med pappa hem.

Nej nu vill jag kolla på Glee! :D Jag har blivit en sådan nörd! Puss

Kommentera här: