För låg temperatur

Här är jag, sitter vid datan hemma igen, att den där halsen inte kan ge med sig är en stor fråga. Nu har hostan försvunnit iaf ibland, nu är det bara näsan och huvudet som ska bättra på sig lite grann. Huvudet ville nämligen vara ed och leka idag, har haft ont i huvudet och så har det känns som jag har haft feber, fast jag har inte feber. Har haft lägre temperatur än vanligt, brukar vanligtvis ligga runt 37, men nu är jag nere på 36, är det något jag borde ha mer koll på? Har en känsla att jag fick bakslaget med att alla drack ur samma vattenflaska i helgen.

Så... Vad finns det att göra idag förutom det som jag inte gjorde igår? Ingenting! Kan baka men inte orkar man det, plus att vi har ju så mycket hemma efter att jag och syrran bakade 3 sorters muffins när hon var hemma.
Vad gör ni när ni inte har något att göra?

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Sitter framför datorn såklart!!

Kommentera här: