091125

Nu har man varit hemma från skolan i 3 dar, det har strulat sig med halsen och näsan. Det var på bättringsvägen igår men nu har det vänt och jag är hes och täppt igen. Inte bra! Har inte ont i halsen längre i alla fall. Hostar lite då och då, får se om jag åker till sklan imorgon.

Under dom här dagarna har jag varit lite lat så jag gjorde en lista över vad jag skulle göra:
1. Slå in saker
2. Städa
3. Duscha/Bada
4. Hälsokontroll (arbetsmiljö och säkerhet)
5. Formgivning (skiss, kreativ motivering & logga)
6. Skriva rent recept
7. Fixa skivor

Har en hel del kvar att göra, skivorna har strykits från listan för det kunde jag inte göra nu. Måste förflytta mig till den andra datorn och det tar tid för den datorn, plus att jag måste planera lite grejer ;P

Nej nu ska jag spela lite sims och sen ska jag börja arbeta igen! Puss!

Kommentera här: