Klar!

HAHA! Jag hann bli färdig innan släkten kommer, det ända som återstår är lite ögonskugga och mascara. Är lite av en perfektionist just nu för var 30 sekund så håller jag på att kammar min lugg så att den blir rak, det glömde jag förra gången när jag kollade på 24 så gick jag vid varje reklampaus, jag lovar er, det var inte vackert! Det gäller ju bara att den är rak när den torkar så kommer ju allting ordna sig, eller hur?
Jag tänker ha på mig den här outfiten

Överkropp:   Vitt linne (New Yorker)
                       Beige tunika (Gina tricot

                       Vit kofta (Vero Moda)
Underkropp:Vit Kjol med knappar (Vero Moda)
Accesoarer: Halsband med U på ett hjärta (Glitter)
                       Örhängen (Glitter)

Det här är min outfit för dagen!
Dags att kamma luggen igen!

♥Puss o kram♥


 

Kommentera här: