Jisses

Inser just nu att jag har skitmycket att göra dom här dagarna som kommer, hur sjutton ska jag kunna hinna med allt?
Har ju fixat skype nu som sagt, men jag måste ju fixa micken här hemma som inte ville fungera i början. Här är mitt schema under dom dagar som kommer tills skolavslutningen:

Söndag 24 maj
Busmöte 17.00
Måndag 24 maj
Dansträning
Tisdag 26 maj
Klar med svenskauppsats
DoSmöte på skype
Fredag 29 maj
Engelskauppsats ska vara klar
Lördag 30 maj
Bröllop♥
Söndag 31 maj
Mors dag
3 juni
Skolavslutning
Blodomloppet

Det kanske inte ser så mycket ur, men det är stora saker jag håller på med, Svenskauppsatsen ska vara om hela svenska språkets historia, engelskan ska man läsa 6 olika texter från 3 olika länder och jämföra vilken skillnad och likhet det är mellan texterna från samma land och även dom andra länderna, ska skriva lite om författaren till varje text också. Busmötet ska man ju hålla i och jag har insett nu att det är vissa grejer som står med i dagsordningen som jag inte har diskuterat med Jonas om, så jag kan lika gärna stryka den punkten men den är ändå viktig. DoSmötet är viktigt det med, för vi ska ha gjort vissa grejer innan dess, lägga upp information på olika sidor, och det har inte jag gjort, det har Sara gjort, så nu ska jag kolla med Jonas om jag kan lägga upp informationen på våran hemsida, för då har jag ju åtminstone gjort något.

Nej nu ska jag inte belasta er med med min stressfaktor :P
Puss o kram

Kommentera här: