Inte långt kvar

Japp gott folk! Nu är det bara 19 minuter kvar tills Norge kommer vinna, känns inte det redan som uppenbart? :P

Idag har jag varit på Grand mellan 19.00-20.00 på konsert med Carina, det var kul, spelmanslaget Triller var jättebra, fast dom kunde dragit ner på den ungerska stilen och köra lite mer svenska låtar istället, men dom hade gjort dom flesta låtarna själva så det var ett stort plus! :D
Innan det så åkte jag, pappa och 3se in till stan för att hämta mamma för att äta innan vi skulle skjutsa pappa till katalin och mamma skulle på min fasters möhippa. Det vart McDonalds, vilken överraskning lixom! Efter att ha lämnat av pappa så begav vi oss till Bowllaget där mamma och dom andra med min faster skulle spela bowling. Jag säger bara: OJOJOJOJOJ vilka SNYGGA killar det var som jobbade i baren, varför har man inte vart på bowllaget förut?! Jag tyckte jag kände igen ena killen, men jag kunde inte komma på vem det var?!

Min outfit idag var:
Vitt linne (Lindex)
Blårutig tunika (Lindex)
Jeans (Kappahl)
Hårdiadem (Kicks)
Halsband (Glitter)
Örhängen (Glitter)

Fick av en liten förvåning en lila tunika och vita korta legging från mamma, Tack mamma!
Nu är det bara 9 minuter kvar!

Kommentera här: