Fullspäckad vecka

Tjoho!

Kom hem från styrelsemötet för 45 minuter sen, först kände jag när jag var på väg dit att jag inte ville åka, men sen när jag åkte därifrån var jag glad och satt och nynna på mopeden (iggesundsgänget) hela vägen hem! Hoppas det blir lika kul på träningen imorrn. Sen nästa vecka på söndagen så är det busmöte och mycket annat under dagen. Måste fixa lite grejer till det, har mycket som måste lämnas in till den här veckan som kommer också. Har dramaläxan som egentligen skulle vara inne för 2 veckor sen och näringsläran som ska vara inne på onsdagen. På idrotten på onsdag så ska vi bara sitta vid datorn och skriva, men om man är klar med näringsläran då? Får man gå hem då? De har jag inte riktigt fattat. Så då om jag är smart så fixar jag så mycket jag kan nu så har jag knappt någon lektion på onsdan, jag gör så och hoppas på det bästa!

Nej nu ska jag skriva vidare på en hel del som jag måste bli klar med!

Puss o kram

Kommentera här: