Det ska hålla

Nu när jag har räknat ihop hur mycket pengar jag har som sagt, så har jag märkt att det kommer gå nätt och jämnt om jag inte får något sommarjobb..

Nu inser jag en sak, nästan alla bloggar har jätemycket på sin header, inte för att det är dåligt eller så, men ibland så kan det bli lite för mycket. Jag har insett att jag älskar mina headrar jag gör, lätt så enkla så att dom funkar till allt. Loggor är min grej asså ^^ Älskar photoshop!

Just nu känner jag att jag vill på brölloppet, bara jag inte behöver sitta bredvid Johan, även fast han bara är ett barn...
Hoppas jag får sitta bredvid Mickan! HOPPAS HOPPAS HOPPAS! Pirrar i magen och hoppas att jag får sitta bredvid Mickan annars är lördagen förstörd..


Är jag scizofren eller nåt? Nyss ville jag ju inte gå, men nu vill jag gå och sitta bredvid Mickan. Lite avis på henne för nu är väl hon i bygdegårn och dekorerar, det ville ju jag också göra. Plus att hon kommer kanske få hjälpa min faster med klänningen som att det inte var min dröm heller? :( sååååå avis!!
Pussisar ♥

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Om du har tråkigt någon dag kan du få göra en bloggdesign åt mej ;)

2 Ika:

skriven

haha okej får se om jag hinner i skolan ;)

Kommentera här: