Att man inte har tänkt på sånt förut

Sitter vid den gamla datorn just nu, hade lite tråkigt så jag kollade rakt in i bokhyllan och hittade jätteintressanta saker, t ex inredningsböcker, hur man målar på stenar & vilka stenar passar bäst och en massa fixa det själv böcker. Jag tog chansen och läste "Måla på stenar", det var jätte intressant ju! Låter också mysigt, istället för att sitta framför datan varje dag på sommarlovet så kan man ju sitta ute i solen och måla stenar eller bara sitta och måla någonting litet och dekorativt. :) Det ska jag försöka fixa till sommaren, måla stenar och pyssla mycket, så att jag får chansen att sitta ute i solen och bli brun, fast jag ska ju såklart också bada, åka till västkusten och vara med vännerna. Måste ju såklart fixa sommarjobb såklart! Annars kommer jag inte ha råd med så mycket som jag vill göra. Hoppas att jag och Ellen får sommarjobbet på sommarcaféet igen, även fast det var ibland dryga dagar så fick man hyffast bra betalt. Det här vill jag uppnå i sommar:

Åka till Grönan med Agnes, Sonja, Sanna, Carro och Flugan
Åka till Liseberg med familjen och kusinerna
Shoppa mycket
Åka och kolla på EMD på antingen grönan, fyrishov eller båda.

Som ni ser så kommer ju sånt här kosta mycket pengar, so I need money! Kan inte leva på studentbidraget hela sommaren, fast det hade vart skönt :P Har redan planer över hur jag ska få pengar, ska jobba här hemma, typ rensa hela häcken eller något sånt, 3se om du läser det här så får du inte skriva upp det och säga det till mamma och pappa! För då kommer jag få göra det, fast utan pengar tror jag :P
Nu håller pappa på att pyssla här inne så vill inte skriva så mycket mer ;) Känns som om han kollar på rutan :P

Puss o kram

Kommentera här: