Me vs. Shower

Jupp jupp, här är jag igen, hemma och allt. Mycket har hänt sedan jag var här och klottra sist. Jag har kommit hem! Det är ju ett stort framsteg från var som hände sist! Hehe. Nej visste inte vad jag skulle skriva så det slutade så här. Bra va?

Imorgon så fyller man ju 18 och jag känner en stor ångest som rullar runt i magen, fast har också ont i magen så det kan vara varför. Men här kommer en av mina populära listor som jag ska göra lite snyggare snart!
1. Man kanske ska skaffa ett jobb?
2. Snart måste man ju flytta hemifrån?!
3. Måste lära mig att köra bil?
4. Samla pengar till en bil, som man VERKLIGEN inte har råd med just nu!
5. Samla pengar till ett hus som man ABSOLUT inte har råd med!
6. Snart måste man hitta en kille som man ska vara tillsammans med ett bra tag.
7. Vart ska man söka vidare någonstans?

Som ni ser det här är ju inte det enda jag tänker på, det finns hundratals saker man tänker på! Ni som inte har fyllt 18 än, jag förvarnar er för den här ålderskrisen! Fatta! Åldersgräns vid 18, undrar hur ålderskrisen kommer vara vid 30!

Nej ska nog sticka in i duschen snart, måste ju vara fräsch för imorgon, eftersom det är den stora dagen! :) Fast har ingen lust till det egentligen, vill bara sitta här och dega en stund! ^^
Just det, vi hade redovisning av våran pjäs på draman idag. Det var det roligaste vi har gjort hitills på draman, vill göra mer sånt fast vi har ju några i våran klass som inte vill det. lite synd faktiskt. Hoppas på lite mer improvisationövningar också.
Imorgon har vi Mdk och då måste vi nästan vara klara med våran bröllopsklänning, vilket jag och Sanna på långt håll inte är! Men vi får försöka göra vårt bästa och så får vi se hur det slutar.
På idrotten imorgon så har vi hinderbrännboll vilket låter störtkul! Hoppas det inte blir några kullerbyttor bara, för det vill inte jag, då kommer jag npg inte vilja vara med. Känner pressen redan nu, jag vägrar dåsåfall. Började nästan grina sist för dom tvinga mig att göra kullerbyttor i Ärentuna.
Och jag HATAR KULLERBYTTOR! Vad är det som är så speciellt med sånt! Varför ska man hålla på att rulla runt som en köttbulle, man kan fan skada sig riktigt rejält om det går fel! Varför är kullerbyttor så viktigt för, det är en sån löjlig grej! ÅHH HATAR KULLERBYTTOR! Spyr på kullerbyttor!

Tjejen som hatar kullerbyttor över allt annat på denna jord

Kommentera här: