It's back!

JAAA! :D Datorn är tillbaka! Så jäkla skönt, och den är alldeles "frisk och kry". Det går jättesnabbt att starta så jag är meganöjd! :)

Den här dagen har varit rätt så bra, dagen började med ett matteprov som inte var ett dugg svårt, nästan lite för lätt så jag börjar tveka. Sen var det expo där vi hade en gäst som skulle hålla ett föredrag om sin stödgrupp maskrosbarn, hon hette Teres och hon var otroligt duktig! Sen efter föredraget så höll vi på med RTV och det var tråkigt som vanligt, det var kul i början men nu vill man inte ens tänka på det. Så hemskt tråkigt är det! Sen hade man en seg GI lektion som vägrade gå snabbt ;) Men kom en bra bit på min barnbok som jag håller på med. Är typ klar med alla bakgrunder på sidan så det ända jag nästan bara behöver göra är att fixa djuren och texten, vilket är lätt som en plätt ;)

Imorgon har man sovmorgon till halv elva, STÖRTSKÖNT! Ska möta Ellen vid Råstaberg så hon får åka med oss till tåget, så slipper hon sitta där och frysa :P

Men nu ska jag kolla på lite bilder på google och njuta av den här underbara datorn! <3

Puss o kram

Kommentera här: