Ingen ork

Har städat och packat min pytteväska som jag ska ha med mig. Måste duscha men jag har verkligen ingen lust att göra något just nu, vill bara sitta här och kolla in i den fyrkantiga skärmen och göra ingenting. Känner mig så lat för tillfället :P
Men jag måste duscha, om jag måste tvinga mig själv till duschen så får jag väl göra det, men inte riktigt än.

Funderar på att dricka milkshake och ta ett äpple som ett litet mellanmål/lunch, så slipper man ta det dyraste och största som finns i stan så man knappt har några pengar efteråt. Tur nog så har jag fått låna 100 kr från mamma till mat så jag slipper få världens ångest om jag kommer ha råd eller inte. Sen så tog jag 20 enkronor från min colaflaska så då slutar det med att jag har 154 kr i plånboken. Det måste räcka! Det är väl alltid någon kassör som är sugen på att få 20 enkronor bara sådär, eller?! :P
 Har ca 80 kr på kontot med dom ska jag försöka låta bli. Det kommer gå så bra det här, kommer bli så jäkla kul!

Nu ska jag leta efter milkshakerecept på internet. Hade!

Puss o kram

Kommentera här: