Hagblom. Ulrika Hagblom.

Håller på att kollar på Bond med mamma och pappa, så det här blir ett kort inlägg.

Idag så höll jag mitt första busmöte, som jag själv tyckte att jag lyckades bra med! Var jätte nervös, men jag hoppas inte att någon märkte det. Efter busmötet åkte man hem och var hemma en stund, sen åkte man iväg till mormor för att fira min kusin Lina. Där borta var det kul :)
Det var senare dags för lite handel på Gränby, då tog vi även en liten rundtur bland alla andra butiker där uppe. Hitta inget speciellt, så jag kom hem tomhänt. Man ska ju inte köpa så mycket nu för tiden, eftersom man fyller år om 3 dagar.

Fatta! Om 3 dagar är jag myndig, men det känns som om jag har år kvar. Känns som man ska vara vuxen när man fyller 18. Asså ha jobb, tjäna pengar på eget håll, kunna laga mat själv, nästan kolla på lägenhet och kolla universiteter. Känner mig inte riktigt redo för det, kommer nog inte vara det på ett bra tag. Även fast jag ska försöka skaffa jobb, känner att jag har ett stort behov av pengar just nu. Vill kunna köpa ett gymkort på friskis och svettis och komma igång med träningen på allvar. Hoppas jag får ett jobb inom den senaste tiden.

Imorgon skola, om en vecka lov. Gud vad jag längtar till lovet!
Nu springeer jag tillbaka till filmen! Och jag som sa att jag skulle skriva ett kort inlägg ;P

Puss o kram

Kommentera här: