En lång och skön sovmorgon väntar mig!

Ack ja.. En färd till stan för att gå på en och 35 minuters lektion låter väldigt lockande, speciellt när man både får skjuts både dit och hem! :) Vi börjar fem i halv ett och slutar två så jag kommer ungefär gå upp runt 9. Otroligt skönt! i vanligt fall på måndagar så måste jag gå upp vid 8. Varför jag får gå upp så sent är för att mamma är ledig så hon och 3se ska in till stan medans jag har min första och sista lektion för dagen. Skönt skönt! Ska bara översätta talet om min morfar så lektionen blir rätt så slapp, för Maria (lärarn) ska ha muntligt prov med vissa av oss. Jag ska ha mitt på fredag med Sabina, Sanna och Sonja. Ska nog gå bra!

Just det! RTV har bestämt hur dom vill ha det i deras lilla korridor/hall. Jag jobbar i sketchupgruppen med Carro, Sanna och Sonja. Våran grupp är nog den slappaste, för vi kan inte göra något förns dom andra är klara. Fast våran grupp är ju ändå även den som har det stressigast, för vi måste vara klara tills på tordag och vi har inte fått några instruktioner om hur dom ska ha det i dom andra grupperna. Fast vi hetsar nog bara upp oss, det ska nog gå bra till slut!

Jobbar med en ny design, kommer lägga ut den alldeles strax! Den är lite gammaldags, lite vykortstil på den.. Ni får se alldeles strax ;)
Hoppas ni gillar designen!

Puss o kram

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Designen blev riktigt fin :)

Kommentera här: