Dumpa honom!

Idag blir det bio med Sanna, Sonja och Agnes. Det ska bli kul! Vi ska se dumpa honom, men det tog en stund innan vi besluta oss för vilken film det skulle bli. Vi ska äta på stan innan så jag ska försöka växla pengar med mamma och pappa som säkert kommer sluta med att jag får pengar av dom. ;P

Idag innan jag åker till stan så har jag bestämt mig för att städa, duscha, välja kläder och fixa lite saker som behövs tills idag. Tro det eller ej, men det som kommer ta längst tid att välja kläder! Dom som bor med mig känner till det fenonemet. Om dom kommer och säger att jag inte kan ha på mig dom kläderna så går jag och byter om, sen när jag kommer tillbaka så frågar dom varför jag böt om.. Snacka om att jag blir förvirrad vid såna situationer :P
Som igår när jag bestämde mig för att ta clarksen som jag hade igår, men då vänder någon in att det kommer bli blötsnö, så då byter jag till vinterskorna och då skriker 3se ut "Vrf ska du ta vinterskorna?!". Som ni kanske märkte så blev det en stor förvirring i mitt huvud :P

Men nu ska jag finlira lite på min gubbe på datorn. :)

Puss o kram

Kommentera här: