"Tänk hur mycket pengar jag skulle spendera på böcker om jag inte läste om mina gamla!"

Den här dagen har varit väldigt slapp. Lyssnat på Michael Jackson hela dagen och badat lite grann och även läst en bok i 2-3 timmar som jag läste ut på samma gång :) lite som en serietidning, en serietidning tar en halvtimme för mig att läsa medans en bok på 110 sidor tog 2-3 timmar. Fast jag har ju läst den där boken förut så jag förstår ju varför det gick så snabbt och så är jag ju så inne i dom där ungdomsböckerna :) Sa till mamma att det skulle vara jättedyrt för mig att köpa en ny bok varje dag för att jag läste ut den, så jag känner mig väldigt sparsam just nu ^^ Känner att pengarna inte flyger iväg! 

Lyssnar för nuvarande på Michael Jackson. För tillfället har jag 37 låtar med Michael Jackson som ligger på mp3n men det måste ju finnas fler, har 44 låtar totalt men dom andra 7 låtarna var inte så bra. 

Men nu ska jag och mamma kolla på film! :) Vad det blir vet jag inte. som en liten överraskning! :D

Puss o kram

Kommentera här: