Inget sommarlovskort för min del...

Tjingeling tingeling!

Idag har jag solat i 2,5 timme på ett ungefär, har satsat på att jag ska bli brun till gratifikationen som är nu på fredag. Och jag har faktiskt lyckats fått lite färg under dom där timmarna. Ska steka imorrn också tror jag ;) Ska också rensa häcken mot vägen, som jag har lovat pappa att göra.
Den här sommaren så var det sista sommaren som alla i min ålder kan ha sommarlovskort, och jag ville ju så gärna skaffa ett, men det känns så onödigt nu när det är slutet av juni och början av juli. Det är ju inte så långt kvar liksom. Men vad gör det? Har ju en massa endagskort och så har jag syrrans ungdomskort.

Lyssnar just nu på Fransisco remixar på youtube, en riktigt skillad snubbe ;)
Vi håller ju på med att få ihop till 100 låtar som vi kan lyssna på när vi åker ner till gbg men det står still just nu vid ungefär 88 låtar. Skitsvårt att få ihop till 100 låtar när alla inte tycker om samma musik. Finns redan ett par låtar på den skiva som ska brännas som jag inte gillar, typ mammas musik :P

Men nu ska jag inte klaga på hennes musik för alla gillar ju inte direkt min musiksmak heller..

Puss o kram

Kommentera här: