Om en vecka = GBG

Idag är det söndag och om exakt en vecka så drar jag till Göteborg! Ska bli kul, får hoppas att det är bra väder den veckan som det var under den veckan som var nu! Annars blir det trist. Nyss åt jag mat, grillad korv med potatissallad. Jättegott! Just nu håller jag på med att kolla vilka låtar jag vill fylla min mp3 med som jag ska lyssna på nere i gbg, just nu verkar det som om det bara blir Michael Jackson, känns piss att han dog. Mår inte riktigt dåligt så att jag grinar men jag mår ändå dåligt, har alltid gillat Michael Jacksons låtar och jag tycker att medierna har varit så j*vla elaka och så idiotiska som man kan bli. Just nu rippar datorn cdn så musiken kommer in på datorn. Känns bra att ha det gjort! lyssnar just nu på Heal the World. Kunde inte någon annan artist dö!? Typ Lady Gaga, då hade jag inte mått så här jävla piss dåligt! Förut trodde jag att jag aldrig skulle kunna grina när en kändis dog, men nu vet jag att skulle kunna göra det senare i livet. Ögonen blir våta och tårarna rinner sakta ner för kinden, nu kommer ni säkert inte tro mig för jag skriver det här jag skule knappt tro det om någon annan skrev det heller. Och en bild ser ju inte så troligt ut heller.
Han ville inte världen något ont han ville ge den något att hoppas på, han gav mycket pengar till välgörenhet, han har toppat listan som gett mest till välgörenhetet, så han var en god människa även fast han var en sjuk människa som median hade målat honom sån. Även fast han var en sjuk människa som vissa påstår så är han inte det! Dom som säger det kan gå och dränka sig eller nåt! Han var en god människa som ville väl och sjöng bra musik. Alla vart så anti mot honom när han förändrades så där mycket som han gjorde., dom vart rädda för han var så anorunda. Men vadå?! Bara för att han är kändis behöver man inte klanka ner honom sådär! J*vla idioter! Min sorg har utformat sig till en enorm ilska just nu! Känner att jag borde sluta skriva nu innan jag skriver något som jag verkligen ångrar, bara jag vet vad som kommer ut ur min mun då och jag vet att det inte är vackert.

RIP Michael Jackson - Du kommer alltid finnas i mitt hjärta ♥

Puss o kram

Kommentera här: