Förslag tack!

Nu har jag läst ut 2 böcker på 2 dagar och jag vet inte vilken bok jag ska börja med nu, men jag vet att jag inte vill börja med dom här tunga böckerna med något man ska kunna läsa mellan raderna eller såna där tjocka som mamma läser. Jag började ju läsa shopaholic i new york, andra boken i shopaholic samlingen som Sophie Kinsella har skrivit. Jag lessnade på boken tyvärr, jag älskade den första men den andra blev lite som en upprepning i början inte lika bra början som första som jag kom in i på en gång! Jag kanske får köpa en ny bok helt enkelt men jagvet ju inte vad jag vill läsa härnest?! Jag vet att Emma Hamberg gör bra böcker, har älskat 2 böcker som hon har skrivit och hon här skrivit fler! Nä vet ni vad!? Jag tror jag tänker köpa 2 böcker när jag väl är igång :D Då har jag något att göra i sommaren om jag och kompisarna inte planerar något :) Och så är det så lätt att sätta sig att läsa en bok så fort man har tid över :)

Men nu har jag problemet! Vilka böcker ska jag köpa?? Jag tror jag är säker på ena valet som säkert kommer bli en Emma Hamberg, Men jag vet inte riktigt.. Lite förslag vore trevligt att få! Så om ni har någon bok ni tror att jag kommer tycka om så skriv gärna en kommentar!

Puss o kram

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Tycker du borde ge en shopaholic i New York en till chans. För jag tyckte oxå att den var lite seg, men böckerna efter är mycket bättre.

Kommentera här: