Är det så svårt med lite variation

Idag så är det måndag och då är det dans :) Träning till midsommar då vi ska dansa på 4 olika ställen, tror jag Björklinge, Storvreta, Vattholma och Vattholma en gång till. Förra året så kommer jag inte ihåg vem jag dansa med, tror jag dansa med Anders eller Lasse. Jag råkade se vem jag skulle dansa med på midsommar och då vart det Lasse! Skönt att få inte dansa med en speciell person, kommer inte säga något namn, trodde jag skulle vara fast i all evighet, som stackars Ellen är :( Varför kan man inte variera partner att till och med dom som har vart partner i åratal ska byta, för dom får dansa med varandra hela tiden medans vi får dom man inte vill dansa med. Fast jag är ju fast med en persone som inte ska vara med nu i midsommar och han gör så att jag vill sluta dansa, Anders är ju ett kap framför den här personen! Man kanske ska försöka satsa på att dansa kavaljer? Det är ju ändå rätt så kul, gå emot mängden liksom :) För Carina kanske inte vill dansa kavaöljer hela tiden.. Då kan det vara bra med en till liksom :)

Idag ska jag och 3se planera vad vi ska lyssna på för musik när vi åker ner till Gbg, så vi ska göra såna här listor som jag bara älskar, nu kanske ni undrar "hur fan kan man älska att göra listor?!", men det är så att jag bara älskar det, man känner sig så organiserad och duktig för att man gör det, känns mer stabilare än att man ska säga vad man ska göra. Sen har jag bestämt mig för att baka bröd som vi kan småäta på vägen ner. tänkte mig 2 olika sorters bröd, typ kanske ett morotsbröd och ett som 3se äter, typ vitt bröd, kanske ett lantbröd eller baguette. Men vi får se hur det blir.


Idag fyller David 22 år, stora gratulationer till honom!! :D Snart är du en gammal gubbe!
Födelsebarnet himself och Ellen



Puss och kram

Kommentera här: