2 h 2 go

Om 2 timmar så kommer jag vara på fyrishov och vänta på att EMD ska börja 1 timme efter vi har kommit, om 6 minuter så är det mojje men det har man ju inte nån stor lust att gå på. ;) Det regnar just nu och det har regnat hela dan, så det kommer bli rätt lerigt men jag kan nog stå ut i några timmar :)

Just nu är jag hos mormor med syrran medan mormor är med mamma och pappa i Österbybruk och firar min mammas kusins och hennes man. Har precis ätit mat, lasagne ^^ Jättegott.
Styrelsemöte imorrn, får kolla om det finns någon som man kan samåka med, för det sista jag vill göra i sånt här väder är att åka moppe. Får ringa Monika imorrn och kolla hur hon åker.

Orkar inte skriva så mycket mer, så jobbigt att skriva på mormors tangentbord vid vissa tillfällen. :P

Puss o kram

Kommentera här: