Torsdag

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag, men kände att jag ville skriva men jag visste inte om vad jag ville skriva om, låter ju vettigt. Jobbandet idag gick bra! Vi slog rekord på gäster idag, ca 17-20 pers! Pengarekordet från en person slog vi idag, det var en gammal gubbe på 89 år som satt och fika runt en timme som vi satt och prata med. Vi lät han prata om när han var liten och om andra världskriget, jättemysig gubbe, han gav oss 100 kr, 100 kr! Det är ju jättemycket för 3 kaffebröd och 2 koppar kaffe. dom andra ger ca 20 kr medan han ger en 100-lapp. Vi försökte säga att det var för mycket men det gick han inte med på.

Idag innan jobbet så berättade pappa att familjen och mormor skulle in till stan nästa vecka och spela minigolf, äta på kinarestaurang och sedan gå på bio, just nu ser det ut att bli The Proposal. Ska bli kul! :D Får se vad jag hittar på resten av den veckan, kommer säkert ligga hemma i poolen och flyta runt där. :)

Nämen se! Det vart ju något skrivet ändå! ;)

Puss o kram

Kommentarer:

1 elin:

skriven

hej är du bra på blogg designer och sånt?:) jag har ett problem jag får inte fram någon profilbild :O

Kommentera här: