Onsdag

Har så tråkigt som man kan ha just nu! Riktigt torrt, försöker roa mig lite grann genom att spela lite spel och sånt, men blir snabbt uttråkad och slutar sedan. Har precis ätit mat, vart lasagne som är sjukt gott! Vad ska jag skriva egentligen? Har ju inte gjort något idag så det finns ju inget att kluddra ner här. Förutom att jag ska till dansen ikväll fast det vet ni ju redan om, så det behöver jag inte skriva heller, känner inte sån stor lust i att åka nånstans just nu, men jag ska åka dit ikväll, måste prata med Anita och så vill jag se Ellen dansa, för jag är till 100% säker att hon kommer dansa ikväll! 
Hur jag vet tänker jag inte berätta! :P

Just det, igår skulle 3se fixa något vid datorn så att man fick användare som man kunde logga in på osv. När hon fixa det så försvann alla filer som vi hade på datorn, alla bilder och sånt. Och då kan ni tänka er mina tankar just nu, alla dessa bilder som jag och Ellen tog på jobbet, visst så kan ju Ellen skicka dom till mig men det var ju en hel del bilder som jag inte skickade över, dom är borta, puts väck. Och så har vi dom bilder jag har tagit sen 2 tbx som bara har poff försvunnit, hoppas att jag har lagt över dom på den andra datorn eller att jag har kvar dom på hårdisken, för det känns ju surt att ha förlorat över 7000 bilder bara sådär....

Puss o kram

Kommentera här: