Dietnyhet!

Har ni tänkt hur många dieter det finns? Vart man än går så finns det alltid något inom diet, tex viktväktarna eller GI, det är ju så att man blir tokig! Men om det kommer en ny så spelar det ingen roll, så jag kom på en när jag, mamma, pappa, syrran och mormor åt på Dragon Palace. Dom har ju såna goda räkchips, som inte innehåller så mycket, typ 90% är ju bara luft? Jag tycker dom är supermegagoda så om man skulle starta en sån diet, att äta luft? Det borde ju funka.. 
Räkchips och massa grönt, och såklart tuggummi. Fast då kommer vi ju till ett av dom problemen, vart köper man dom och hur dyrt kommer dom inte vara då? För det är ju inte nåt man har sett på Coop eller Ica. Men men, om man vill vara fin får plånboken lida pin ^^ Ska ta mig an kampen att hitta dom där chipsen.

Idag var vi in till stan som ni kan läsa här ovan och åt på Dragon Palace, gick på botaniska trädgården och gick en runda i skattkammaren uppe i domkyrkan. Fick lite tid över att gå på stan, för pappa skulle shoppa på systemet. Hitta inget dock, sprang till House Hold och Stockhome sen mötte vi upp pappa vi Dragon Palace. Jag åt min första sushi idag, eller det var en kräftskjärt med ris, men det räknar ju som sushi det med! :P Tog en med sjögräs också, men den luktade jag bara på och la ner på min tallrik igen.

Igår sa jag ju at vi skulle kolla på Marley & jag, men det vart Wedding Crashers för dom andra familjemedlemmarna medan jag satt vid Sims3! Undrar vad som händer ikväll? 

Puss o kram

Kommentera här: