31 juli

Tjoho alla glada!

Imorse vart det en sen uppgång för mig, var lite mörbultad sen Grönalund igår. Är fortfarande snurrig och tung i huvudet idag. Det var riktigt kul igår, åkte faktiskt både kvasten och berg-och-dalbanan. Jag har blivit så besviken på Grönalund, attraktionerna är bara för extremister. Dom har tagit bort vikingagungan och parisehjulet och en massa andra. Varför?! Tror dom att hela världen är extremister eller nåt?! Blir bara så arg, jag åkte 7 gånger, kunde ju lika gärna köpt en kupong med biljetter istället! Men annars var det kul. Men nästa gång jag åker så vill jag åka i större grupp där man kan gå åt olika håll om vissa vill åka en attraktion som inte dom andra vill åka. Sen så kan ju några gilla min smak också, så att jag slipper känna mig som en börda när man åker någonstans. Samma gäller Liseberg, ingen vill åka min favoritattraktion, typ den jag hade längtat efter att åka...

Väcktes idag utav att telefonen ringde sov lite halvt som halvt medans jag lyssnade, det var Inez som undrade hur många det var som hade anmält sig. 10 stycken har anmält sig ^^ Så vi kommer köra på det! Ska kolla över grenar till en femkamp som vi ska köra, vi skrev upp några förut som jag tror kan bli bra. Sen får jag väl se om jag förljer med Inez och handlar, lär ju gå snabbt. Sen är det möte på söndag efter hulan där vi ska göra ett schema och prata om tenstadagen :)

Den här veckan som kommer så ska jag leta efter skjuts till Upplandsschottissen. Har åkt med Wendins i alla dessa år och det har varit mysigt, så ska kolla med dom!

Puss o kram

Kommentera här: