28 juli

Nu är det inte långt kvar av sommarlovet, känns hemskt att veta att sommarlovet snart är slut, när man inte har gjort så mycket med kompisarna.. Vi som sa att vi skule göra så mycket den här sommaren, och så har vi inte gjort ett endaste dugg! Och så är det sista sommarlovet ever också! Ännu värre...

Har inte gjort så mycket idag, lyssnat lite på youtube och lite annat, tänkte skriva ett cv nyss men jag vet inte hur jag ska börja :P Idag har jag tänkt mig att jag ska bada tror jag, sedan måla naglarna osv, typiskt mysdag. Tänkte fokusera att tänka på vad man kan jobba med som projektarbete, så man har det klart om det blir så att jag jobbar själv, vilket jag hoppas att jag inte gör! :P Lättare och roligare om man är fler!

Just det! Våran pool har gått sönder så gräset runt om poolen är typ vattensjuk. Pappa köpte en ny pool igår men vi kommer inte fälla upp den förns nästa sommar. Så det vart inte så mycket badande i år, men jag får ta igen nästa sommar.

Puss o kram

Kommentera här: