26 juli

Hejsvejs!

Inte en endaste har ringt och anmält sig till aktivitetsdagen som vi ska ha om en vecka, visst är det en vecka kvar men någon måste väl vilja vara i god tid? Dom har 4 dagar på sig att anmäla sig, vilket är förvånande att ingen har ringt och anmält sig. Om man tänker efter, runt 40 barn dansar ingen har anmält sig och dom har haft en betänkelsetid på en vecka redan, då borde väl dom flesta ha ringt redan? Eller? Får väl vänta tills på torsdag och se, men om ingen har anmält sig på onsdagen så får jag prata med dom andra och förvarna dom att det inte blir nåt.

Idag har jag slöat, måste hämta upp mig från allt som vi har gjort den här veckan som vart, kom på nyss att jag fortfarande inte har fixat skattepapperet som ska in till Storvreta församling.. Fan oxå! Att det kan vara så svårt att komma ihåg ett sånt viktigt papper.. Man kan ju undra vad dom tänker om mig nu, hur lat och seg jag är.

Kom på ännu en viktig sak, jag måste ju skriva ett cv, kan vara bra att skriva i ett sånt redan nu så slipper man göra det sen. För då har jag ju något att göra om dagarna.. Skulle sitta bra med ett jobb, ett roligt jobb! Måste ju hålla koll på platser där jag kan praktisera också, ska kolla med såna som inreder hus för säljning tror jag, lär vara rätt så kul! :D

Nej nu tror jag att jag ska poppa popcorn och kolla på någon film på mitt rum!

Puss o kram

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

kanske borde satt sista anmälningsdagen den 1a istället ;P

Kommentera här: